Zobrazeno 1 - 10
of 2 626
pro vyhledávání: '"FRANKLIN, A. J."'
Autor:
Cameron, Thomas R., Hogben, Leslie, Kenter, Franklin H. J., Mojallal, Seyed Ahmad, Schuerger, Houston
The (disjoint) fort number and fractional zero forcing number are introduced and related to existing parameters including the (standard) zero forcing number. The fort hypergraph is introduced and hypergraph results on transversals and matchings are a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.17904
Autor:
Farnan, Joseph, Kenter, Franklin H. J.
For a directed graph, the Pagerank algorithm emulates a random walker on the graph that occasionally "jumps" to a random vertex based on a jumping parameter $\alpha$. Upon completion, the algorithm generates a stochastic vector whose entries correspo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.07727
Given a graph $G$, one may ask: "What sets of eigenvalues are possible over all weighted adjacency matrices of $G$?" (The weight of an edge is positive or negative, while the diagonal entries can be any real numbers.) This is known as the Inverse Eig
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.06213
Today, data analysts largely rely on intuition to determine whether missing or withheld rows of a dataset significantly affect their analyses. We propose a framework that can produce automatic contingency analysis, i.e., the range of values an aggreg
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2004.04139
As neural networks are increasingly employed in machine learning practice, how to efficiently share limited training resources among a diverse set of model training tasks becomes a crucial issue. To achieve better utilization of the shared resources,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.02885
Data only generates value for a few organizations with expertise and resources to make data shareable, discoverable, and easy to integrate. Sharing data that is easy to discover and integrate is hard because data owners lack information (who needs wh
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.01047
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.