Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"FRANKENSCHMIDT, ALEXANDER"'
Autor:
Dern, Peter, Schneevoigt, Timm, Streicher, Alexander, Seidl, Maximilian, Andel, Peter, Boeker, Martin, Frankenschmidt, Alexander
Publikováno v:
GMS Medizinische Informatik, Biometrie und Epidemiologie, Vol 5, Iss 1, p Doc03 (2009)
Game-based Learning verspricht gegenüber traditionellen Lernformen eine höhere Motivation des Lernenden, indem Lerninhalte in einer hoch-interaktiven, Regel-kontrollierten und kompetitiven Form präsentiert werden, und fördert nicht nur die Anwend
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d842f49b6dd4d0195725d87963920f8
Autor:
Ujkic, Lidija, Haeffner, Karsten, Praus, Friederike, Pohl, Martin, Pohlmann, Philippe-Fabian, Kroenig, Malte, Frankenschmidt, Alexander, Gratzke, Christian, Schoenthaler, Martin
Publikováno v:
In European Urology Open Science November 2023 57:106-112
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Urology February 2017 13(1):33-33
Autor:
Wilhelm, Konrad1 Konrad.wilhelm@uniklinik-freiburg.de, Frankenschmidt, Alexander1, Miernik, Arkadiusz1
Publikováno v:
Journal of Medical Case Reports. 10/3/2015, Vol. 9 Issue 1, p1-4. 4p.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 8, Iss 12, p e82328 (2013)
PLoS ONE
PLoS ONE
Background When compared with more traditional instructional methods, Game-based e-learning (GbEl) promises a higher motivation of learners by presenting contents in an interactive, rule-based and competitive way. Most recent systematic reviews and m
Autor:
Dern, Peter, Schneevoigt, Timm, Streicher, Alexander, Seidl, Maximilian, Andel, Peter, Boeker, Martin, Frankenschmidt, Alexander
Publikováno v:
GMS Medizinische Informatik, Biometrie und Epidemiologie; VOL: 5; DOC03 /20090225/
GMS Medizinische Informatik, Biometrie und Epidemiologie, Vol 5, Iss 1, p Doc03 (2009)
GMS Medizinische Informatik, Biometrie und Epidemiologie, Vol 5, Iss 1, p Doc03 (2009)
Game-based Learning verspricht gegenüber traditionellen Lernformen eine höhere Motivation des Lernenden, indem Lerninhalte in einer hoch-interaktiven, Regel-kontrollierten und kompetitiven Form präsentiert werden, und fördert nicht nur die Anwend
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::55498a4537296efb14d0c97d6eed3701
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.