Zobrazeno 1 - 10
of 6 526
pro vyhledávání: '"FOOTBALL on television"'
Autor:
Théo Colliat
Le football est un produit médiatique. L'un des plus aboutis. Insatiable, cyclique, dominant, le football moderne est un business qui forge une vision du monde relayée, dramatisée, accentuée par les chaînes de télévision. Cet ouvrage analyse l
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Billings, Andrew C.1 (AUTHOR) acbillings@ua.edu, Dirks, Emily2 (AUTHOR), Jackson, Joshua3 (AUTHOR), Payne, Jessica2 (AUTHOR), Tomsett, Spencer2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. Oct2024, Vol. 68 Issue 4, p601-621. 21p.
Autor:
IV, Antonio Pequeño (AUTHOR)
Publikováno v:
Forbes.com. 9/14/2024, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Biti, Ozren
Publikováno v:
Гласник Етнографског института САНУ / Bulletin of the Institute of Ethnography SANU. LXIV(2):273-289
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=496747
Autor:
MOYNOT, AMÉLIE
Publikováno v:
Stratégies. 4/18/2024, Issue 2215, p28-28. 1p.
Autor:
Biti Ozren
Publikováno v:
Glasnik Etnografskog Instituta SANU, Vol 64, Iss 2, Pp 273-288 (2016)
In this paper attention is given to the mutual synergy between sports, commercials and alcohol. Therefore, we approach the research topic specified in the title with regards to the cultural history of football and beer, the functioning of the comm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3e20a8be2d24b9ebacc48d26cd74cf5
Autor:
WERTHEIM, L. JON
Publikováno v:
Sports Illustrated. Mar2022, Vol. 133 Issue 2, p62-67. 6p. 6 Color Photographs.
Autor:
Orihuela, Rodrigo (AUTHOR)
Publikováno v:
Bloomberg.com. 1/19/2024, pN.PAG-N.PAG. 1p.