Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"FOLKERS, KELLY"'
Publikováno v:
The Hastings Center Report, 2019 Mar 01. 49(2), 26-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26775972
Autor:
CAPLAN, ARTHUR, FOLKERS, KELLY MCBRIDE
Publikováno v:
The Hastings Center Report, 2017 Sep 01. 47(5), 15-16.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26628306
Autor:
Folkers, Kelly McBride1 (AUTHOR) kelly.folkers@nyu.edu, Leone, Sarah1 (AUTHOR) sarah.leone@nyulangone.org, Caplan, Arthur1 (AUTHOR) arthur.caplan@nyulangone.org
Publikováno v:
BMC Research Notes. 10/28/2019, Vol. 12 Issue 1, p1-4. 4p. 1 Graph.
Autor:
Chapman, Carolyn Riley1 Carolyn.Chapman@nyulangone.org, Folkers, Kelly McBride1, McFadyen, Andrew2, Shah, Lesha D.1, Bateman-House, Alison1
Publikováno v:
American Journal of Bioethics. Jun2019, Vol. 19 Issue 6, p22-25. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kimberly, Laura L., Folkers, Kelly McBride, Friesen, Phoebe, Sultan, Darren, Quinn, Gwendolyn P., Bateman-House, Alison, Parent, Brendan, Konnoth, Craig, Janssen, Aron, Shah, Lesha D., Bluebond-Langner, Rachel, Salas-Humara, Caroline
Publikováno v:
Pediatric Collections: LGBTQ+: Support & Care (Part 3: Caring for Transgender Children); 2021, p55-63, 9p
Autor:
Kimberly, Laura, Folkers, Kelly McBride, Karrington, Baer, Wernick, Jeremy, Busa, Samantha, Salas-Humara, Caroline
Publikováno v:
The Journal of Clinical Ethics; December 2021, Vol. 32 Issue: 4 p307-321, 15p
Autor:
Nakada, Haruka1 (AUTHOR) hnakada@ncc.go.jp, Folkers, Kelly McBride2 (AUTHOR), Takashima, Kyoko3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Therapeutic Innovation & Regulatory Science. 2021, Vol. 55 Issue 2, p401-407. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.