Zobrazeno 1 - 10
of 524
pro vyhledávání: '"FISH SCHOOLS"'
Publikováno v:
Ecological Indicators, Vol 169, Iss , Pp 112769- (2024)
The precise monitoring and quantification of fish migration are crucial for enhancing agricultural productivity and promoting environmental conservation. However, conducting these tasks in natural environments presents challenges due to the subtle ch
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9bf92b4e206b46fe8a873ae2d9d3541e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Diana Pita, Esteban Fernández-Juricic
Publikováno v:
Frontiers in Ecology and Evolution, Vol 8 (2021)
Many fish form schools and maintain visual contact with their neighbors in a three-dimensional environment. In this study, we assessed whether zebrafish modified their spacing and interaction time in an additive or multiplicative way relative to mult
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec7b4dc93c6542d4953e645fa76857b6
Autor:
Sebastián A. Villar, Adrián Madirolas, Ariel G. Cabreira, Alejandro Rozenfeld, Gerardo G. Acosta
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 1, Pp e05906- (2021)
Accurate identification of aquatic organisms and their numerical abundance calculation using echo detection techniques remains a great challenge for marine researchers. A software architecture for echo data processing is presented in this article. Wi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81e43286662d401fa086f838f7e66869
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.