Zobrazeno 1 - 10
of 335
pro vyhledávání: '"FISCHER, EILEEN"'
Autor:
Ellis, Sara a, b, Bostian, Catherine a, c, Feng, Wendy a, b, Fischer, Eileen a, b, Schwartz, Garrett a, b, Eisen, Katherine b, Lean, Melanie b, Conlan, Elizabeth b, Ostacher, Michael a, b, Aaronson, Scott d, Suppes, Trisha a, b, ⁎
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 15 January 2025 369:381-389
Publikováno v:
In Journal of Business Research March 2024 175
Autor:
Fischer, Eileen
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management August 2023 113:345-347
Publikováno v:
In Journal of Retailing October 2022 98(3):510-526
Autor:
Parmentier, Marie-Agnès1 marie-agnes.parmentier@hec.ca, Fischer, Eileen2 efischer@schulich.yorku.ca
Publikováno v:
Journal of Marketing. Mar2021, Vol. 85 Issue 2, p110-128. 19p. 1 Chart.
Autor:
Maciel, Andre F., Fischer, Eileen
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2020 Sep 01. 84(5), 41-59.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26973144
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fischer, Eileen
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing, 2019, Vol. 11, Issue 1, pp. 35-50.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHRM-12-2018-0057
Autor:
Fischer, Eileen1 efischer@schulich.yorku.ca, Guzel, Gulay Taltekin2
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Jan2023, Vol. 33 Issue 1, p259-272. 14p.
Autor:
Giesler Markus, Fischer Eileen
Publikováno v:
GfK Marketing Intelligence Review, Vol 10, Iss 2, Pp 24-28 (2018)
Consumers’ perceptions of technology are less matters of product attributes and concrete statistical evidence and more of captivating stories and myths. Managers of IoT can instill consumer trust when they tell highly emotional stories about the te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fa94b08941346958c53b3b760c832df