Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"FERRACES OTERO, María José"'
Autor:
SANTOS REGO, Miguel A., FERRACES OTERO, María José, MELLA NÚÑEZ, Ígor, VÁZQUEZ-RODRÍGUEZ, Ana
Publikováno v:
Revista Española de Pedagogía, 2020 May 01. 78(276), 213-232.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26915239
Publikováno v:
Societies (2075-4698); Jan2024, Vol. 14 Issue 1, p5, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santos Rego, Miguel A.1 miguelangel.santos@usc.es, Ferraces Otero, María José1, Godas Otero, Agustín1, del Mar Lorenzo Moledo, María1
Publikováno v:
Psicothema. 2018, Vol. 30 Issue 2, p212-217. 6p.
Autor:
Ferraces Otero, María José, Lorenzo Moledo, María del Mar, Godás Otero, Agustín, Santos Rego, Miguel Anxo
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Resumen basado en el de la publicación Título, resumen y palabras clave en español e inglés Se observa en qué medida el apoyo y el control de la familia determinan el rendimiento académico en Matemáticas y Lengua y cómo esta relación está m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::b3d61d23bc7d4139ff141d325c89095f
https://journals.copmadrid.org/psed/art/psed2020a19
https://journals.copmadrid.org/psed/art/psed2020a19
Autor:
Santos Rego, Miguel Ángel, Ferraces Otero, María José, Mella Núñez, Ígor, Vázquez-Rodríguez, Ana
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Re-Unir. Archivo Institucional de la Universidad Internacional de La Rioja
instname
Universities have, at present, generally taken on as their own the role of providing comprehensive training that contributes to academic, professional, and social development. As a result, civic and social competences have become increasingly importa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2efec5daf8466d5bc6ddb7bdc322c101
https://revistadepedagogia.org/wp-content/uploads/2020/05/REP-276_ESP_Santos-2.pdf
https://revistadepedagogia.org/wp-content/uploads/2020/05/REP-276_ESP_Santos-2.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vázquez González, Fernando Lino, López Ares, Lara, Blanco Seoane, Vanessa, Otero Otero, Patricia, Torres Iglesias, Ángela Juana, Ferraces Otero, María José
Publikováno v:
Minerva. Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
instname
instname
Reward has not been examined as a predictor of depression in the caregiver population despite the high prevalence of depression. The aim of this study was to analyze reward as a predictor of the level of depression (no depression, subclinical depress
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6bfa189fc689664ff619080c87fe4a88
http://hdl.handle.net/10347/20904
http://hdl.handle.net/10347/20904
Autor:
Vázquez González, Fernando Lino, Otero Otero, Patricia, López Ares, Lara, Blanco Seoane, Vanessa, Ferraces Otero, María José, Torres Iglesias, Ángela Juana
Publikováno v:
Minerva. Repositorio Institucional de la Universidad de Santiago de Compostela
instname
instname
The objective of this study was to analyze the psychometric properties of the Spanish version of the Eysenck Personality Questionnaire Revised-Abbreviated (EPQR-A) in informal caregivers. Trained, independent evaluators administered the EPQR-A and ev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::210c53cedd452ea89944d89e56928ed6
http://hdl.handle.net/10347/20905
http://hdl.handle.net/10347/20905