Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"FERNANDEZ, VALERIA"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flores, Verónica, Semenas, Liliana, Rauque, Carlos, Vega, Rocío, Fernandez, Valeria, Lattuca, María
Publikováno v:
In Revista Mexicana de Biodiversidad September 2016 87(3):919-927
Publikováno v:
Peitho; Fall2023, Vol. 26 Issue 1, p250-282, 33p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fernandez, Valeria E., Palazolo, Gonzalo G., Bosisio, Natalia A., Martínez, Luis M., Wagner, Jorge R.
Publikováno v:
In Journal of Food Engineering July 2012 111(1):57-65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Educación-Journal of Education; Vol. 44, Num. 2 (2020): Journal of Education (july-december); 7-22
Revista Educación; Vol. 44, Num. 2 (2020): Revista Educación (julio-diciembre); 7-22
Revista de Educación; Vol. 44, Num. 2 (2020): Revista Educación (julio-diciembre); 7-22
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Revista Educación; Vol. 44, Num. 2 (2020): Revista Educación (julio-diciembre); 7-22
Revista de Educación; Vol. 44, Num. 2 (2020): Revista Educación (julio-diciembre); 7-22
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
This aim of this study is to understand how high school counselors (also referred to as head teachers) interpret educational policies in Chile, specifically through analysis and execution of PACE (Program for Assistance and Effective Access to Higher
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::88ea592fb96406f568a04f9ee9186d32
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/38492
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/38492
Autor:
FERNANDEZ, VALERIA1 marvalefer@gmail.com, GARIBOTTI, GILDA2, SEMENAS, LILIANA3, VIOZZI, GUSTAVO3
Publikováno v:
Ecologia Austral. dic2015, Vol. 25 Issue 3, p221-230. 10p.