Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"FASHION MANAGEMENT"'
Publikováno v:
Research Journal of Textile and Apparel, 2021, Vol. 25, Issue 4, pp. 396-413.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/RJTA-11-2020-0130
Autor:
Wójciak, Michał
Publikováno v:
Zarządzanie w kulturze / Culture Management. 22(2):217-235
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=995302
Autor:
Andrey A Odintsov, Olga V Odintsova
Publikováno v:
RUDN Journal of Psychology and Pedagogics, Vol 15, Iss 4, Pp 446-457 (2018)
The problem of fashion as a social phenomenon was studied by the classics of philosophy, sociology, economic theory, starting from the XVIII century. In modern science, fashion is considered as an interdisciplinary phenomenon in the context of cultur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a6a53cf910b4afc9a4d9f428f53a4c5
Publikováno v:
Creativity Studies, Vol 14, Iss 1 (2021)
The article investigates the attitude of fashion industry managers towards creativity competence and its application in the fashion retail industry. The semi-structured interviews with middle managers allowed distinguishing three categories of activi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d13e8fc61b44c5aaae83624b543efc8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lorenzo Braccialini
Publikováno v:
Symphonya, Pp 31-39 (2015)
Braccialini is one of the major Italian companies in the leather accessory field, symbol of the Italian entrepreneurship combined with know-how and imagination. In many countries, Braccialini brand stands for its authentic meaning of Made in Italy. H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9be04248bb024e6993168c8dcd02d5fb
Autor:
E.G. Dyakova, A.D. Trakhtenberg
Publikováno v:
Дискурс Пи, Iss 3-4 (28-29) (2017)
The article is devoted to the analysis of the mechanisms of formation of the global fashion management as manifestations of soft power on the example of the new public management paradigm. It is shown how the managerial fashion is formed at the local
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db5487e450bf4b148fd4dd81005ec653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)Repositorio Académico - UPC.
La presente tesis se centra en el planteamiento de una colección de moda que surge a partir del estudio teórico y visual de los tres mundos andinos. En primer lugar, el Hanan Pacha que es el mundo de arriba se encuentra representado por el cóndor
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10757/659868
Autor:
Regis Benavides, Maria Jose
Publikováno v:
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)Repositorio Académico - UPC.
En el presente trabajo de investigación se explora un recurso peruano que existe desde la antigüedad, el Ópalo Peruano, un mineral diverso en formas con distintas variedades y que es considerado como la piedra nacional del Perú. El objetivo gener
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10757/659851