Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"FARRELL, JAY P."'
This article considers the challenge of accommodating outlier measurements in state estimation. The Risk-Averse Performance-Specified (RAPS) state estimation approach addresses outliers as a measurement selection Bayesian risk minimization problem su
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.08626
Global Navigation Satellite Systems (GNSS) aided Inertial Navigation System (INS) is a fundamental approach for attaining continuously available absolute vehicle position and full state estimates at high bandwidth. For transportation applications, st
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.13912
Publikováno v:
2024 American Control Conference (ACC)
Reliable and precise absolute positioning is necessary in the realm of Connected Automated Vehicles (CAV). Global Navigation Satellite Systems (GNSS) provides the foundation for absolute positioning. Recently enhanced Precise Point Positioning (PPP)
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.01860
High-definition (Hi-Def) digital maps are an indispensable automated driving technology that is developing rapidly. There are various commercial or governmental map products in the market. It is notable that the U.S. Department of Transportation (USD
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.13774
Publikováno v:
in IEEE Transactions on Vehicular Technology, vol. 71, no. 10, pp. 10337-10349, Oct. 2022
Differential GNSS (DGNSS) has been demonstrated to provide reliable, high-quality range correction information enabling real-time navigation with centimeter to sub-meter accuracy, which is required for applications such as connected and autonomous ve
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2110.14763
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Billah, Mohammad, Rahman, Farzana, Maskooki, Arash, Todd, Michael, Barth, Matthew, Farrell, Jay A.
Connected vehicle and driver's assistance applications are greatly facilitated by Enhanced Digital Maps (EDMs) that represent roadway features (e.g., lane edges or centerlines, stop bars). Due to the large number of signalized intersections and miles
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1902.03346
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.