Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"F.E. Hancock"'
Publikováno v:
Catalysis Today. :125-138
Previous work on the catalytic decomposition of sodium hypochlorite streams has focussed on high levels of destruction (typically >99.99%), with exit concentrations typically in the 1–50 ppm range. This design requires low space velocities and mini
Autor:
F.E Hancock
Publikováno v:
Catalysis Today. 53:3-9
The use of catalytic processes in pollution abatement and resource recovery is widespread and of significant economic importance [R.J. Farrauto, C.H. Bartholomew, Fundamentals of Industrial Catalytic Processes, Blackie Academic and Professional, 1997
Autor:
A.G. Jackson, I.J. Galpin, George W. Kenner, R. Ramage, P. Mcdowell, P. Noble, F.E. Hancock, B.K. Handa
Publikováno v:
Tetrahedron. 37:3043-3050
The previously synthesised (1–37), (38–75), (76–93), (94–104), (105–117) and (118–129) fragments of the analogue were combined making extensive use of the DCCI/HONSu method. The final coupling involved the (1–75) and (76–129) sub-frag
Publikováno v:
Tetrahedron. 35:2771-2778
The synthesis of the 1–16 fragment of a lysozyme analogue is described. Three protected subfragments 1-4, 5-10 and 11-16 were combined using the N, N'-dicyclohexylcarbodiimide/N-hydroxysuccinimide method. The fully protected hexadecapeptide was pur
Autor:
I.J. Galpin, George W. Kenner, R. Ramage, R.G. Tyson, B. Singh, A.G. Jackson, F.E. Hancock, B.K. Handa
Publikováno v:
Tetrahedron. 35:2779-2783
The fully protected 17–26 fragment of a lysozyme analogue has been synthesised. A fragment condensation approach has been employed using the protected subfragments 17–19, 20–22 and 23–26. In the synthesis of the subfragments the use of the di
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.