Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"F.B. Thunnissen"'
Publikováno v:
van Loon, P J M, Kuhbauch, B A G & Thunnissen, F B J M 2008, ' Forced lordosis on the thoracolumbar junction can correct coronal plane deformity in adolescents with double major curve pattern idiopathic scoliosis ', Spine, vol. 33, no. 7, pp. 797-801 . https://doi.org/10.1097/BRS.0b013e3181694ff5
Spine, 33(7), 797-801. Lippincott Williams and Wilkins
Spine, 33(7), 797-801. Lippincott Williams and Wilkins
STUDY DESIGN: A prospective radiographic study was conducted. OBJECTIVE: To support our hypothesis that correction of the scoliosis may benefit from a lordotic fulcrum force in the sagittal plane on the thoracolumbar spine. SUMMARY OF BACKGROUND DATA
Publikováno v:
Scoliosis, Vol 4, Iss Suppl 1, p O50 (2009)
Background context Adolescent idiopathic scoliosis is an important spinal deformity. No etiology directed therapy is available. Correction can be achieved with limited options by bracing. The focus of bracing is in the coronal plane and with forces d
Publikováno v:
Scoliosis
Methods Consecutive case control pilot study, with radiological results in coronal and sagittal curves, and scores for overall-satisfaction with TLI after one year of wearing. 91 consecutive children with scoliotic ( one curve >25o) and kyphotic spin
Publikováno v:
Scoliosis
Scoliosis, Vol 7, Iss 1, p 19 (2012)
Scoliosis, Vol 7, Iss 1, p 19 (2012)
Study design A prospective treatment study with a new brace was conducted Objective. To evaluate radiological and subjective clinical results after one year conservative brace treatment with pressure onto lordosis at the thoracolumbar joint in childr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.