Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"F.A. van den Driessen Mareeuw"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K Gravenhorst, Anne MacFarlane, Aristoula Saridaki, T. de brun, Catherine A. O'Donnell, Christos Lionis, F.A. van den Driessen Mareeuw, M.P. O'Reilly-de Brún, C. van Weel, Frances S. Mair, Wolfgang Spiegel, E.M. van Weel-Baumgarten, Erik Teunissen, M.E.T.C. van den Muijsenbergh, Maria Papadakaki, Christopher Dowrick, Nicola Burns
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health
INTERNATIONAL JOURNAL FOR EQUITY IN HEALTH
International Journal for Equity in Health, 16, 1, pp. 32
International Journal for Equity in Health, 16, 32
INTERNATIONAL JOURNAL FOR EQUITY IN HEALTH
International Journal for Equity in Health, 16, 1, pp. 32
International Journal for Equity in Health, 16, 32
Contains fulltext : 175755.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) BACKGROUND: Cross-cultural communication in primary care is often difficult, leading to unsatisfactory, substandard care. Supportive evidence-based guidelines and training initiati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21e8af8e591c5686da7ac23977bc532f
https://zenodo.org/record/344173
https://zenodo.org/record/344173
Publikováno v:
TSG: Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen, 94(3), 89-90
Om de kloof tussen wetenschap en praktijk te overbruggen zijn initiatieven nodig waarbij wetenschappers en mensen uit de praktijk gezamenlijk kennis ontwikkelen.1Dit zogenaamde co-creeren van kennis1staat centraal bij de Academische Werkplaats Leven
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ea78b8b145c8b4ddfb9d945ac092079b
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/22bc3aac-1588-4dbd-ae65-2f4a3607c342
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/22bc3aac-1588-4dbd-ae65-2f4a3607c342
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.