Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"F. Shahpoorian"'
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 20, Iss 50, Pp 83-92 (2007)
Introduction and Aim: Uncontrolled incremental trend of population growth is the basic problem in developing countries. Establishing family planning programs at an extensive level in these countries increases economical, social, and cultural advantag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e21ed579df734a2f8d9d6b70648ed08e
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 18, Iss 44, Pp 57-66 (2006)
Premenstrual syndrome is one of the most common disorder in women with reproductive age. The aim of this paper was to investigate the frequency and the intensity of this syndrome and the related signs and symptoms. Five hundred students who were enro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b26a9e9cca84bc4b7ad98c62498b0db
Publikováno v:
نشریه پرستاری ایران, Vol 17, Iss 37, Pp 41-50 (2004)
Oral contraceptive pills are the most effective reversible form of available contraceptive methods. Patient's noncompliance in the use of oral contraceptives is due to untoward side effects. Therefore, finding out the differences between monophasic a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a39b70bdd944a278f16e70e7b0b28a4
Publikováno v:
Journal of obstetrics and gynaecology : the journal of the Institute of Obstetrics and Gynaecology. 34(7)
Contraception methods are one of the most important factors in population control. A choice of the safe and effective methods available to adolescents may guarantee their safety. The purpose of the present study was to evaluate the rate and kind of c
Publikováno v:
حیات, Vol 14, Iss 3-4, p 105 (2008)
حیات, Vol 14, Iss 4, Pp 41-55 (2009)
حیات, Vol 14, Iss 4, Pp 41-55 (2009)
Background & Aim: While patient education promotes compliance to treatment and self-care ability, short hospital length of stay, anxiety, illness, and sleep disorders can interfere with this approach. It is not clear how realistic is to learn during
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.