Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"F. Ortín"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lorenzo Burgos, F. Ortín-Párraga
Publikováno v:
The Journal of Horticultural Science and Biotechnology. 78:624-628
SummaryYields of 106–107 apricot mesophyll protoplasts g fw–1 were obtained depending on factors such as plasmolysing pretreatment, digesting enzymes and digestion time. Onozuka R-10 (1%) in combination with Pectolyase Y-23 (0.1%) and Hemicellula
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Plant Breeding. 116:383-386
The study was carried out with 3- to 6-year-old apricot progenies from the breeding programmes of ARS in Fresno, California, USA and of CEBAS in Murcia, Spain. Progenies from 19 different crosses were studied to determine the inheritance of the genet
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista de Psicología del Deporte, Vol 13, Iss 2 (2007)
En este trabajo se presenta una metodología específica para la formación en psicología de entrenadores de fútbol. Se propone la utilización de técnicas de la dinámica de grupos, agrupando a los entrenadores por grupos homogéneos, utilizando