Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"F. Nasirzadeh"'
Autor:
M. Moghadam, F. Nasirzadeh
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 10, Iss 1, Pp 1-21 (2020)
Abstract The present study tries to investigate the fairness of an English reading comprehension test employing Kunnan’s (2004) test fairness framework (TFF) as the most comprehensive model available for test fairness. The participants of this stud
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ecb8c6265cef4d029e898267fe29733f
Publikováno v:
مهندسی عمران شریف, Vol 34.2, Iss 3.1, Pp 111-120 (2018)
Space is considered a significant and effective resource and constraint in buil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69157541f2944cfdae2aed28de114229
Publikováno v:
مهندسی عمران شریف, Vol 34.2, Iss 1.1, Pp 87-95 (2018)
In recent years, micro tunneling method has been developed quickly in comparison t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e125ffa8b3148adab6c4c887028298f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
F. Nasirzadeh, M. Moghadam
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 10, Iss 1, Pp 1-21 (2020)
The present study tries to investigate the fairness of an English reading comprehension test employing Kunnan’s (2004) test fairness framework (TFF) as the most comprehensive model available for test fairness. The participants of this study compris
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Research in Medical Education. 6:29-39
مقدمه: آموزش و یادگیری، همواره به عنوان یک فرایند دو جانبه مطرح بوده است و سبک های یادگیری، که عادات پردازش اطلاعات دریافتی افراد می باشد،
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.