Zobrazeno 1 - 10
of 13 534
pro vyhledávání: '"F. Marks"'
Autor:
James E Kennedy
Publikováno v:
Journal of Scientific Exploration, Vol 36, Iss 1 (2022)
David Marks’ previous book about the paranormal (Marks, 2000) and other earlier writings established his reputation as a firm skeptic. He wrote the current book in order to learn about new developments in paranormal research during the past 20 year
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65ca624422ae48d1ba1eacb202e519ce
Publikováno v:
The British Medical Journal, 1979 May . 1(6174), 1348-1349.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25432465
Autor:
Dwarakanath, Nalini
Publikováno v:
Current Science, 2012 Apr . 102(8), 1213-1214.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24107767
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stenis, Jenny Foster
Publikováno v:
Reference & User Services Quarterly, 2006 Dec 01. 46(2), 98-98.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20864678
Publikováno v:
Muscle & Fitness; Mar2020, Vol. 81 Issue 3, p20-23, 4p, 4 Color Photographs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arlene F. Marks, Bette J. Walker
The Let Them Write Series is a classroom-tested, teacher-friendly resource for Language Arts teachers of grades 4 through 8. The program is organized in nine sections, each presenting a buffet of from five to nine 1- or 2-week modules. Each classroom
Autor:
David F. Marks
Publikováno v:
Vision, Vol 7, Iss 4, p 67 (2023)
This article reviews historically significant phenomenological studies of visual mental imagery (VMI), starting with Fechner in 1860 and continuing to the present. This synthesis of diverse VMI phenomenological studies in healthy adults serves as a u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0100ba3c254a4b6da8c79b59ec19b01f
Autor:
Paul Kennedy
Publikováno v:
Behavioural and Cognitive Psychotherapy. 30:117-122