Zobrazeno 1 - 10
of 221
pro vyhledávání: '"F. MAJO"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Graziano, F. Boldrini, F. Majo, L. Cristiani, F. Milo, E. Montemitro, F. Alghisi, S. Bella, A. Quittner, A. Fiocchi, P. Tabarini
Publikováno v:
Journal of Cystic Fibrosis. 21:S175-S176
Autor:
P. Scudieri, F. Ciciriello, F. Guida, G. Gorrieri, F. Alghisi, F. Majo, M. Panatta, G. Marini, A. Fiocchi, I. Musante
Publikováno v:
Journal of Cystic Fibrosis. 21:S228
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal Français D'Ophtalmologie
Journal Français D'Ophtalmologie, Elsevier Masson, 2019, 42 (5), pp.517-528. ⟨10.1016/j.jfo.2018.08.016⟩
Journal Français D'Ophtalmologie, Elsevier Masson, 2019, 42 (5), pp.517-528. ⟨10.1016/j.jfo.2018.08.016⟩
International audience; The corneal limbus is a privileged region on the border between two quite different microenvironments, where corneal epithelial stem cells, numerous melanocytes, and antigen-presenting cells are all concentrated within a richl
Autor:
S. Graziano, F. Boldrini, F. Majo, L. Cristiani, F. Milo, E. Montemitro, F. Alghisi, S. Bella, A.G. Fiocchi, P. Tabarini
Publikováno v:
Journal of Cystic Fibrosis. 21:S134
Autor:
B Mutasa, Jean H. Humphrey, T Dunne, F Majo, Andrew J. Prendergast, N Tavengwa, Melissa Gladstone, Bernard Chasekwa, Jaya Chandna, Robert Ntozini
Publikováno v:
BSPED.
Introduction The WHO estimate that 1 billion people live with disability, with 80% living in developing countries. For children, this is associated with increased mortality, risk of becoming a victim of violence and decreased school attendance. Throu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.