Zobrazeno 1 - 10
of 299
pro vyhledávání: '"F. Lotfi"'
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 7, Iss 1, Pp 65-72 (2012)
The main purpose of this paper is identification and determination effects of the using education by argumentation maps on improvement the average grades of the Critical thought in the students. This research is modeled in a multi-group semi-exper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b40f25a46554843802266d95435f2f3
Publikováno v:
پژوهشهای علوم شناختی و رفتاری, Vol 1, Iss 1, Pp 23-42 (2012)
The perpose of this stud was to determiine the effpyct of group rational emotive therapy on inefficient ideas of female high school students . Therfor 24 students were randomly selected and two therapy and control groups. The therapy group received 1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6e50e1b901141bfa6ffa999933b3afc
Publikováno v:
Ikufīziyuluzhī-i Giyāhān-i Zirā̒ī, Vol 5, Iss 2(18) تابستان, Pp 83-96 (2011)
In order to evaluate the effects of integrated weed management on weed control by using reduced herbicide dose, a field experiment was conducted in 2010 in Qazvin. The experiment was conducted in randomized complete block design with 24 treatments an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/185014a1b1f94a6d944307482ec97fc4
Publikováno v:
Ikufīziyuluzhī-i Giyāhān-i Zirā̒ī, Vol 5, Iss 2(18) تابستان, Pp 97-108 (2011)
As factorial experiment based on randomized complete block design with four replications was carried out to evaluate the effects of weed management on yield and components yield of corn silage in Miyaneh region in the summer of 2009. Treatments were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eea186fd3c4f47cbb1face0f9c88769a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 16, Iss 4, Pp 276-284 (2022)
Introduction: Introduction: Evaluation of the quality of clinical teaching from the students' point of view plays an important role in recognition of the related problems and improvement of the quality of this type of teaching. The aim of this study