Zobrazeno 1 - 10
of 392
pro vyhledávání: '"F. Leach"'
Autor:
T. Bush, N. Papaioannou, F. Leach, F. D. Pope, A. Singh, G. N. Thomas, B. Stacey, S. Bartington
Publikováno v:
Atmospheric Measurement Techniques, Vol 15, Pp 3261-3278 (2022)
Low-cost air quality sensors offer significant potential for enhancing urban air quality networks by providing higher-spatiotemporal-resolution data needed, for example, for evaluation of air quality interventions. However, these sensors present meth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67116e12fa2f428a80fac7f111f0abd8
Publikováno v:
ACS Central Science, Vol 10, Iss 7, Pp 1406-1414 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/629bbf536eaf43159edb589a84b99bc9
Publikováno v:
Impacting Education, Vol 8, Iss 3 (2023)
In this article, we present an example of a student’s recently completed dissertation in practice (DiP) to demonstrate how the DiP can serve as culminating evidence of a student’s successful preparation as a scholar-practitioner. The purpose of t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/114ccddbc0384f678471b314276de17d
Publikováno v:
Impacting Education, Vol 6, Iss 4 (2021)
Improvement initiatives crafted based on well-understood problems of practice often stand the greatest chance of leading to sustainable educational improvements. Framing problems of practice using multiple modes of evidence is advisable to fully unde
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72dea66e6e294f8e9c4c2fe653678ee2
Autor:
Jayden Gracie, E. Charles Fortune, Christopher G. Morris, Daniel F. Leach, William M. Mendenhall
Publikováno v:
American Journal of Clinical Oncology. 46:167-171
Autor:
Lesley F Leach, Juanita M Reyes, Credence Baker, Ryan Glaman, Jordan M Barkley, Don M Beach, J Russell Higham, Kimberly Rynearson, Mark Weber, Tod Allen Farmer, Randall Bowden, Jesse Brock, Phillis Bunch
Publikováno v:
Impacting Education, Vol 5, Iss 1 (2020)
As members of the Carnegie Project on the Education Doctorate (CPED), universities across the United States are restructuring EdD programs to better prepare professional practitioners with the practical skills and theoretical knowledge needed to impr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb931c44dfbe4008ba390cef618cd842
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.