Zobrazeno 1 - 10
of 411
pro vyhledávání: '"F. Langa"'
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 12, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Developmental genes are often regulated by multiple elements, yet their relative contribution to gene expression remains poorly understood. Here the authors apply in vivo CRISPR/Cas9 genome engineering to find two distinct regulatory logics directing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05751165f85045b09795c881fcd806d5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hydrobiologia. 847:3917-3929
Floating aquatic weed infestations have negative socio-economic and environmental consequences to the ecosystems they invade. Despite the long history of invasion by macrophytes, only a few studies focus on their impacts on biodiversity, while the ec
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Developmental genes are often regulated by multiple elements with overlapping activity. Yet, in most cases, the relative function of those elements and their contribution to endogenous gene expression remain uncharacterized. Illustrating this situati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::313be998386af8d969bc7e04038a5801
https://doi.org/10.1101/2020.03.03.966796
https://doi.org/10.1101/2020.03.03.966796
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.