Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"F. J. García Bacete"'
Publikováno v:
INFAD, Vol 2, Iss 1, Pp 161-172 (2019)
The studies regarding peer relationships have reported the positive outcomes for social and emotional development as for adjustment to school. However, some characteristics are associated with less acceptance by peers. Other studies suggest that ther
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd6911ab6b6c400f8b37f6f472a0e298
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Comunicació presentada al Simposi “Niñas, desagrados, enemistades, poder y grupos al inicio de la escolaridad”, coordinat per F. J. García Bacete, durant el XXVI Congreso Internacional de Psicología INFAD (INFAD XXVI), celebrat a Salamanca (E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::dd13e9e7562f20d2ec79ab0e360fd662
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
Universitat Jaume I
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
Comunicació presentada al Simposi “Niñas, desagrados, enemistades, poder y grupos al inicio de la escolaridad”, coordinat per F. J. García Bacete, durant el XXVI Congreso Internacional de Psicología INFAD (INFAD XXVI), celebrat a Salamanca (E
Publikováno v:
Repositori Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Universitat Jaume I
Comunicació presentada al Simposi “Niñas, desagrados, enemistades, poder y grupos al inicio de la escolaridad”, coordinat per F. J. García Bacete, durant el XXVI Congreso Internacional de Psicología INFAD (INFAD XXVI), celebrat a Salamanca (E
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.