Zobrazeno 1 - 10
of 163
pro vyhledávání: '"F. Gracey"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J.J. Blake, T. Munyombwe, F. Fischer, T.J Quinn, C.M. Van der Feltz-Cornelis, J.M. De Man-van Ginkel, I.S. Santos, H.J. Jeon, S. Köhler, M.T. Schram, C.D.A. Stehouwer, Jianli Wang, H.F. Levin-Aspenson, M.A. Whooley, S.E Hobfoll, S.B. Patten, A. Simning, F. Gracey, N.M. Broomfield
BackgroundThere are concerns that the measurement of depression by the Patient Health Questionnaire-9 (PHQ-9), a self-report screening questionnaire, is biased by comorbid stroke sequelae. We, therefore, aimed to investigate these concerns in stroke,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ed1f353a24fa91f5862593f717bc79b4
https://doi.org/10.1101/2023.03.24.23287728
https://doi.org/10.1101/2023.03.24.23287728
Autor:
Alec B. O'Connor, Matthew Gorgone, Nina Rizk, Carli Gaughf, Catherine F. Gracey, Margie Hodges Shaw, Adrienne Morgan
Publikováno v:
The Clinical Teacher. 20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Communication in Healthcare. 3:291-299
Patients want to be treated humanely and as individuals by their care-providers. Many curricula, usually written by university faculty, have been developed to teach physicians such skills. Rarely are patients' actual preferences taken into account wh