Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"F. Fieroze"'
Autor:
H. Elsey, F. Fieroze, R. A. Shawon, S. Nasreen, J. P. Hicks, M. Das, R. Huque, I. Hirano, H. J. Wallace, M. Saidur
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 20, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
Abstract Background Centre-based child-care has potential to provide multiple health and development benefits to children, families and societies. With rapid urbanisation, increasing numbers of low-income women work with reduced support from extended
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b81ad6a8b7f34b43bc731a7aef7d5516
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 20, Iss 1, Pp 1-13 (2020)
Abstract Background Understanding of the relationship between multi-drug resistant tuberculosis and mental health is limited. With growing prevalence of multi-drug resistant tuberculosis, addressing mental ill-health has potential to improve treatmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e83962e97a3f432e8a02af31da959f8f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Elsey, H., F. Fieroze, R. A. Shawon, S. Nasreen, J. P. Hicks, M. Das, R. Huque, I. Hirano, H. J. Wallace, M. Saidur
Additional file 2. Anchal Childcare centre demand questionnaire English.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::37b4aa6f9b5334d1f4f9676d0c990edd
Autor:
Elsey, H., F. Fieroze, R. A. Shawon, S. Nasreen, J. P. Hicks, M. Das, R. Huque, I. Hirano, H. J. Wallace, M. Saidur
Additional file 1: Table S1. Questionnaire design: concepts and respondents. Table S2. Characteristics of the qualitative sample of parents, care-givers, community leaders, centre staff, ECD experts and policy makers. Table S3. Key features of urban
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::46351f2c1a34a19679ab400abbb46413
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.