Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"F. Fakhriyah"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 8, Iss 4, Pp 482-491 (2019)
Computational thinking and scientific literacy are competencies compulsorily required by pre-service primary teachers in the 21st century. This study aimed to examine the effectiveness of scientific-based teaching materials that have been developed i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b21af65892e4d57823651df5b47dc46
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 6, Iss 1 (2017)
The fundamental issue is the growing use of scientific information possessed by students to solve problems in daily life and produce useful scientific source from scientific literacy. The purpose of the research was to analyze and describe the abilit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fec2e39070704c318ef2f43c8844c0df
Autor:
F. Fakhriyah
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, Vol 3, Iss 1 (2014)
Penelitian ini bertujuan untuk mendeskripsikan penerapan problem based learning dalam upaya mengembangkan kemampuan berpikir kritis mahasiswa PGSD FKIP UMK Kudus pada mata kuliah Pembelajaran Sains. Salah satu keunggulan dari model pembelajaran probl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65b8517fac314feeb1005a3f3c9338ff
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia. 11:399-411
This study intends to describe and investigate the ability profile of Technological Pedagogy Content Knowledge (TPACK) based on scientific literacy for pre-service primary school teachers. The measurement of student TPACK skills is needed to determin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Social Science, Education and Humanities Research.
Autor:
F Fakhriyah, Siti Masfuah
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1918:052080
The purpose of this study was to analyze the profile of student misconceptions using a scientific literacy diagnostic assessment. This research is a limited-scale trial stage in developing scientific literacy diagnostic assessments. The diagnostic is
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.