Zobrazeno 1 - 10
of 191
pro vyhledávání: '"F. Espino"'
Autor:
Tomás F. Espino-Rodríguez
Publikováno v:
Tourism and Hospitality. 4:21-35
This article aims to analyse the current state of hotel outsourcing research and where it should go in the future. Research on outsourcing is increasingly present in the hospitality literature. This paper reviews published works on hotel outsourcing.
Publikováno v:
Journal of Tourism and Services. 13:22-44
This study aims to identify the outsourcing levels of the main activities or processes carried out in a hotel and the main benefits perceived by hotel managers. It proposes a model that explores the impact of supplier innovation on the perceived bene
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research. 16:306-320
Purpose Supply chain integration (SCI) has become a key strategy for hotels in facing their environment. The purpose of this study is to analyze the effects of the organizational culture on the three dimensions of SCI. The competing value framework d
Publikováno v:
Business Process Management Journal, 2014, Vol. 20, Issue 1, pp. 2-24.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BPMJ-01-2013-0012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Hospitality and Tourism Technology. 12:689-711
Purpose This study aims to examine the impact of the outsourcing of hotel departments on service quality measured through online customer reviews. Design/methodology/approach Three models were developed, considering three important online tourism rep
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.