Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"F. Bernelli Zazzera"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A. Rossi (1), C. Colombo (2), J. Beck (3), F. Letterio (4), J. Becedas Rodriguez (5), F. Dalla Vedova (6), S. Walker (7), K. Tsiganis (8), V. Shaus (9), R. Popova (10), A. Francesconi (11), H. Stokes (12), T. Schleutker (13), E.M. Alessi (1), G. Schettino (1), I. Gkolias (2), D.K. Skoulidou (8), I. Holbrough (3), F. Bernelli Zazzera (2), E. Stoll (9), Y. Kim (10), The ReDSHIFT team
Publikováno v:
5th European Workshop on Space Debris Modelling and Remediation, Parigi, Francia, 25/06/2018-27/06/2018
info:cnr-pdr/source/autori:A. Rossi (1), C. Colombo (2), J. Beck (3), F. Letterio (4), J. Becedas Rodriguez (5), F. Dalla Vedova (6), S. Walker (7), K. Tsiganis (8), V. Shaus (9), R. Popova (10), A. Francesconi (11), H. Stokes (12), T. Schleutker (13), E.M. Alessi (1), G. Schettino (1), I. Gkolias (2), D.K. Skoulidou (8), I. Holbrough (3), F. Bernelli Zazzera (2), E. Stoll (9), Y. Kim (10), and The ReDSHIFT team/congresso_nome:5th European Workshop on Space Debris Modelling and Remediation/congresso_luogo:Parigi, Francia/congresso_data:25%2F06%2F2018-27%2F06%2F2018/anno:2018/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
info:cnr-pdr/source/autori:A. Rossi (1), C. Colombo (2), J. Beck (3), F. Letterio (4), J. Becedas Rodriguez (5), F. Dalla Vedova (6), S. Walker (7), K. Tsiganis (8), V. Shaus (9), R. Popova (10), A. Francesconi (11), H. Stokes (12), T. Schleutker (13), E.M. Alessi (1), G. Schettino (1), I. Gkolias (2), D.K. Skoulidou (8), I. Holbrough (3), F. Bernelli Zazzera (2), E. Stoll (9), Y. Kim (10), and The ReDSHIFT team/congresso_nome:5th European Workshop on Space Debris Modelling and Remediation/congresso_luogo:Parigi, Francia/congresso_data:25%2F06%2F2018-27%2F06%2F2018/anno:2018/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
After two and a half years of work, the H2020 project ReDSHIFT (Revolutionary Design of Spacecraft through Holistic Integration of Future Technologies) is approaching the final semester. The focus or ReDSHIFT is to study a new paradigm in the plannin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::81bc640a5dbcd1654579b05383bd4260
http://www.cnr.it/prodotto/i/393931
http://www.cnr.it/prodotto/i/393931
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
F. Bernelli-Zazzera, F. Topputo
Publikováno v:
Politecnico di Milano-IRIS
In this work we discuss issues related to the simulation of low power systems with hardware means. Simulating low power systems is a challenging task as the possible low-intensity, low-temperature environment, together with possible dust deposition a
Autor:
Stefano Ceri, Roberto Zanino, Marco Cantamessa, C. Ranci, Sergio Benedetto, Paola Bertola, Agata Spaziante, F. Bernelli Zazzera
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education. 35:627-643
Politecnico di Milano and Politecnico di Torino, the top technical universities in Italy, united their efforts in 2004 by launching a unique excellence programme called Alta Scuola Politecnica (ASP). The ASP programme is devoted to 150 students, sele