Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"F. Badurdeen"'
Publikováno v:
Chemical Engineering Transactions, Vol 65 (2018)
This paper presents an analysis of the cause and effect relationships found in the safety analysis of bioenergy processes by employing a dynamic Bayesian Belief Network assessment over a period of 10 years in the United States. These networks are con
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9309807fd8004f12bd881cef800a729f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
H. Zannoun, J. Okorafor, T. Asensio, G. Guedes, F. Badurdeen, P. Wang, I. S. Jawahir, G. Campana, M. Mele, B. Cimatti
Publikováno v:
Lecture Notes in Mechanical Engineering ISBN: 9783031288388
Sustainable manufacturing pursues the achievement of economic, environmental, and societal benefits by promoting the long-term use of materials, products, and components within a circular economy. The analysis of one-of-a-kind classical products reve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dfc4030281d0b870db7e4028225e1f84
https://doi.org/10.1007/978-3-031-28839-5_118
https://doi.org/10.1007/978-3-031-28839-5_118
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Proc. ISSST, F. Badurdeen, A. Brown, R. Gregory, H. Fu, M. Schroeder, D. Sekulic, L. Vincent, G. A. Luhan
This paper examines the evolution of an NSF-funded Transforming Undergraduate Experiences in STEM (TUES) research project entitled Systems Thinking for Sustainability (STFS): Envisioning Trans-disciplinary Transformations in STEM Education, specifica
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2d26c4dea561871726a848fc904e6d3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.