Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"F. Åhs"'
Autor:
G. Kastrati, J. Rosén, M. Fredrikson, X. Chen, R. Kuja-Halkola, H. Larsson, K. B. Jensen, F. Åhs
Publikováno v:
Translational Psychiatry, Vol 12, Iss 1, Pp 1-6 (2022)
Abstract Fear conditioning is an evolutionarily conserved type of learning serving as a model for the acquisition of situationally induced anxiety. Brain function supporting fear conditioning may be genetically influenced, which in part could explain
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2abe730c23641689d11786d34eba973
Autor:
G. Kastrati, J. Rosén, M. Fredrikson, X. Chen, R. Kuja-Halkola, H. Larsson, K. B. Jensen, F. Åhs
Publikováno v:
Translational Psychiatry, Vol 12, Iss 1, Pp 1-1 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/368cec50f95e4b5691dbb7566caf2eca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G. Kastrati, J. Rosén, M. Fredrikson, X. Chen, R. Kuja-Halkola, H. Larsson, K. B. Jensen, F. Åhs
Publikováno v:
Translational psychiatry. 12(1)
Fear conditioning is an evolutionarily conserved type of learning serving as a model for the acquisition of situationally induced anxiety. Brain function supporting fear conditioning may be genetically influenced, which in part could explain genetic
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.