Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"F Rabiee-Khan"'
Autor:
S. Van de Velde, V. Buffel, C. van der Heijde, S. Çoksan, P. Bracke, T. Abel, H. Busse, H. Zeeb, F. Rabiee-khan, T. Stathopoulou, G. Van Hal, J. Ladner, M. Tavolacci, R. Tholen, E. Wouters
Publikováno v:
SSM: Population Health, Vol 16, Iss , Pp 100936- (2021)
Higher-education students face substantial risks for developing depressive symptoms during the COVID-19 pandemic or experiencing exacerbated pre-existing depressive symptoms. This study uses data from the COVID-19 International Student Well-Being Stu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/406690e3b99e470498fb089d9a9293ca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T Abel, CM Van der Heijde, F Rabiee-Khan, Robert Tholen, MP Tavolacci, Joël Ladner, S Çoksan, E Wouters, Veerle Buffel, T Stathopoulou, Hajo Zeeb, Heide Busse, S. Van De Velde, Piet Bracke, G. Van Hal
Publikováno v:
SSM-Population Health, 16:100936. Elsevier
SSM-Population Health
SSM-Population Health, Elsevier, 2021, pp.100936. ⟨10.1016/j.ssmph.2021.100936⟩
Van de Velde, S; Buffel, V; van der Heijde, C; Çoksan, S; Bracke, P; Abel, Thomas; Busse, H; Zeeb, H; Rabiee-Khan, F; Stathopoulou, T; Van Hal, G; Ladner, J; Tavolacci, M; Tholen, R; Wouters, E (2021). Depressive symptoms in higher education students during the first wave of the COVID-19 pandemic. An examination of the association with various social risk factors across multiple high-and middle-income countries. SSM-Population Health, 16, p. 100936. Elsevier 10.1016/j.ssmph.2021.100936
SSM-Population Health, 2021, pp.100936. ⟨10.1016/j.ssmph.2021.100936⟩
SSM: Population Health, Vol 16, Iss, Pp 100936-(2021)
SSM-population health, 16:100936
SSM-Population Health
SSM-Population Health, Elsevier, 2021, pp.100936. ⟨10.1016/j.ssmph.2021.100936⟩
Van de Velde, S; Buffel, V; van der Heijde, C; Çoksan, S; Bracke, P; Abel, Thomas; Busse, H; Zeeb, H; Rabiee-Khan, F; Stathopoulou, T; Van Hal, G; Ladner, J; Tavolacci, M; Tholen, R; Wouters, E (2021). Depressive symptoms in higher education students during the first wave of the COVID-19 pandemic. An examination of the association with various social risk factors across multiple high-and middle-income countries. SSM-Population Health, 16, p. 100936. Elsevier 10.1016/j.ssmph.2021.100936
SSM-Population Health, 2021, pp.100936. ⟨10.1016/j.ssmph.2021.100936⟩
SSM: Population Health, Vol 16, Iss, Pp 100936-(2021)
SSM-population health, 16:100936
Higher-education students face substantial risks for developing depressive symptoms during the COVID-19 pandemic or experiencing exacerbated pre-existing depressive symptoms. This study uses data from the COVID-19 International Student Well-Being Stu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::db89811a4e5a6f0caf52b77e4c5b4e7c
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/depressive-symptoms-in-higher-education-students-during-the-first-wave-of-the-covid19-pandemic-an-examination-of-the-association-with-various-social-risk-factors-across-multiple-high-and-middleincome-countries(c87282a7-b95b-40c4-9bc8-98bc0ddddba4).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/depressive-symptoms-in-higher-education-students-during-the-first-wave-of-the-covid19-pandemic-an-examination-of-the-association-with-various-social-risk-factors-across-multiple-high-and-middleincome-countries(c87282a7-b95b-40c4-9bc8-98bc0ddddba4).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.