Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"F Olivero"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Investigación, Ciencia y Universidad,Vol. 2 Núm. 3 (2018)
UMaza Digital
Universidad Maza
instacron:UMAZA
UMaza Digital
Universidad Maza
instacron:UMAZA
Fil: Occhipinti, Ángela. Universidad Nacional de La Pampa. Facultad de Ciencias Exactas y Naturales. Santa Rosa. La Pampa. República Argentina Fil: F. Olivero. Universidad Nacional de La Pampa. Facultad de Ciencias Exactas y Naturales. Santa Rosa.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::102e062a9f8edddaa9a1f38a5b26f503
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
F Olivero, Elisabeth Lazarus
Publikováno v:
Technology, Pedagogy and Education. 18:255-267
This article will discuss issues concerning the potential of videopapers, drawing on a research project investigating the use of videopapers as a tool for reflecting on practice and as an assignment in initial teacher education. Student teachers enga
Autor:
F Olivero, Rune Johan Krumsvik
Publikováno v:
Technology, Pedagogy and Education. 18:249-253
VideoPaper Builder was initially developed in 2001 through the National Science Foundation project at TERC in Boston, USA. After four years and two subsequent software upgrades, the project came to...
Autor:
Sally B Barnes, Victoria Armstrong, NM Breeze, Pat Triggs, A. Taylor, Sasha Matthewman, Jocelyn Wishart, PD John, F Olivero, Richard Brawn, Rosamund Sutherland, Marina R Y Gall
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning. 20:413-425
Drawing on socio-cultural theory, this paper describes how teams of teachers and researchers have developed ways of embedding information and communications technology (ICT) into everyday classroom practices to enhance learning. The focus is on teach
Publikováno v:
Cambridge Journal of Education. 34:179-191
Gaps, barriers, boundaries and walls are words often used to describe the separation between educational research and practice. They account for the differences that are said to exist between the ‘two cultures’; the members of which appear to occ
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.