Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"F Mazy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N Cirau, C. Rouzioux, E Lachassine, J Saillant, H Seaume, Marie-Laure Chaix, C Broyart, N Ciraru, S Cateloy, C Floch, P Narcy, Stéphane Blanche, F Mazy, M C Allemon, P Talon, J L Salomon, B Bouiller, Marie-Jeanne Mayaux, P Lelorier, Catherine Delamare, Marianne Burgard
Publikováno v:
Acta Paediatrica. 86:17-21
Among human immunodeficiency virus-1 (HIV-1) vertically infected children, two patterns of disease progression have been observed: about 25% develop a severe immunodeficiency within the first 2 years of life; the rest experience a slower progression,
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
C, Rouzioux, M, Burgard, M L, Chaix, C, Delamare, N, Cirau, B, Bouiller, S, Cateloy, M C, Allemon, C, Broyart, N, Ciraru, C, Floch, P, Lelorier, E, Lachassine, F, Mazy, P, Narcy, J, Saillant, J L, Salomon, H, Seaume, P, Talon, M J, Mayaux, S, Blanche
Publikováno v:
Acta paediatrica (Oslo, Norway : 1992). Supplement. 421
Among human immunodeficiency virus-1 (HIV-1) vertically infected children, two patterns of disease progression have been observed: about 25% develop a severe immunodeficiency within the first 2 years of life; the rest experience a slower progression,
Publikováno v:
Journal de gynecologie, obstetrique et biologie de la reproduction. 26(4)
Follow up of children born to drug-addicted mothers is difficult because of social context. The aim of this study was to determine the precise outcome in a cohort of infants from two neonatal units. POPULATION AND METHODS; Analysis of perinatal and f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.