Zobrazeno 1 - 10
of 523
pro vyhledávání: '"F Flamant"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BioTechniques, Vol 27, Iss 1, Pp 106-110 (1999)
Existing conditional expression systems can be classified in two major categories that are based either on the induction or on the de-repression of transcription. The system described here combines both mechanisms, since a unique transcription factor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e58f3e20c18f4e1fa244aeb73c229596
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rasha Younis, Zhiyong Mi, Anna Mae Diehl, Paul C. Kuo, Marzena Swiderska-Syn, Naoto Kitamura, D. Reid, Lee C. Claridge, Lars P. Bechmann, Kosha J. Mehta, Jason D. Coombes, Karine Gauthier, Paul Manka, G. Gerken, MA Briones, W.-K. Syn, F Flamant, Ali Canbay, Bertus Eksteen, Roger Williams
Publikováno v:
Zeitschrift für Gastroenterologie. 54:1343-1404
Thyroid hormone (TH) signaling is critical for tissue-organ development, growth, differentiation and metabolism, and in the liver, the most widely expressed TH receptor is TRβ. In a recent study of patients with nonalcoholic steatohepatitis (NASH),
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.