Zobrazeno 1 - 10
of 1 393
pro vyhledávání: '"F Berti"'
Autor:
Jaume March-Llanes, Lluis Mas-Ruiz, Jorge Moya-Higueras, Josep Rius-Torrentó, Veronica Estrada-Plana, Judit Bañeres, Pere Lavega-Burgués, The Opportunity Team, Spanish Opportunity Team, R Camacho, C Duran, M Esperanza, C Fernández-Amat, I Gracia, F Lagardera, C Mallén, V Muñoz-Arroyave, E Ormo, P Pla, Q Prat, R Rodriguez-Arregi, P Ruiz, U Sáez de Ocáriz, B Soria, Portuguese Opportunity Team, AR Jaqueira, P Coelho de Araújo, A Romao, MM Duarte, Tunisian Opportunity Team, Z Ben Chaâbanne, E Bouzid, Italian Opportunity Team, PG Avigo, F Berti, L Carcereri, G Torresani, Croatian Opportunity Team, T Đerić Nikolić, M Pacenti, T Perković, Polish Opportunity Team, B Prabucki, K Waluch, Russian Opportunity Team, Z Kuznetsova
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionMeasuring attitudes towards disability is meant to assess which interventions are most likely to create changes in population attitudes. Physical activities, such as Traditional Sports Games, are an excellent methodology to fight against
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b54b58a3c55480e937bfd6ccb99e36b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Journal of Chemistry.
Novel pyrazolyl-derived diazonium tetrafluoroborate salts were used in the palladium-catalyzed Heck–Matsuda reaction for the diastereoselective synthesis of highly substituted cyclopenten-ols/-amines.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.