Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"F Ayatollahi"'
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 11, Iss 4, Pp 301-309 (2017)
Abstract: Introduction: Monitoring and evaluation are an integral parts of any education system. The aim of this study was to evaluate the achievements of Department of Endodontic's educational objectives in graduate dentists of Yazd Faculty of De
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d81ba6683ae34501a26f2bb617f91e63
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Development, Vol 7, Iss 2, Pp 21-30 (2012)
Introduction: According to modern approaches to management, quality is described as consumer’s requests. Thus, recognizing consumers’ perceptions of service quality is one of the first basic steps in formulating any quality improvement program. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aca97b2ede774233b37cb79da4e03434
Publikováno v:
مجله دانشکده دندانپزشکی اصفهان, Vol 2, Iss 1, Pp 53-57 (2006)
The antibacterial agents are generally safe, but the list of possible adverse reactions is very long. Adverse antibiotic reactions can involve every organ and system of the body and are frequently mistaken for signs of underlying disease. Similarly,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cb7da28ece44437bb5d1e069cba6dcc0
Publikováno v:
مجله دانشکده دندانپزشکی اصفهان, Vol 1, Iss 3, Pp 65-71 (2006)
Current data indicates that the risk of transmilssion of blood-borne pathogens in dental health care settings is low. Pre-exposure hepatitis B vaccination and the use of standard precautions to prevent exposure to blood are the most effective strateg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4a6c669685144765ae8d7721e94a949a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.