Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Füchslin, Tobias"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Füchslin, Tobias
Publikováno v:
Public Understanding of Science. 28:854-864
Science communication scholars are publishing more and more segmentation analyses as they further our understanding of different audiences and their characteristics. They follow different aims, are therefore difficult to compare and do not lend thems
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Appenzeller-Winterberger, Claudia, Ackermann, Sibylle, Bischofberger, Iren, Egli, Franziska, Füchslin, Tobias, Georgi, Fanny, Graf, Joël, Grüninger Servan L., Hofmänner, Alexandra, Holderegger, Ursin, Hug, Sebastien, Jobin, Anna, Keller, Holm, Kessler, Sabrina H, Lehky Hagen, Monique, Mac Lean, Tobias, Paulsen, Theres, Pfister, Jürg, Schäfer, Mike, Schwarzenbach, René, Tanner, Marcel, Tomczak-Plewka, Astrid, Zinsstag, Jakob
Das Virus verstehen, Todesfälle verhindern, Chaos vermeiden, Fakten aufzeigen und den Boden bereiten für gesellschaftliches Mittragen von Massnahmen – Wissenschaft, Politik und Gesellschaft kamen sich in der Pandemie näher, gleichzeitig kam es a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0a1cd92625a9084955c05d8ee799671b
Autor:
Schäfer, Mike S, Füchslin, Tobias, Casutt, Gian-Andri, Suggs, Suzanne, Aberer, Karl, Burkard, Philipp, Godinho, Ana, Hirschi, Caspar, Jacobs, Angelika, Jarren, Otfried, Kaufmann, Alain, Knutti, Reto, Maier, Michaela, Metag, Julia, Müller, Thomas, Strasser, Bruno, Weichselbraun, Albert
Publikováno v:
Swiss Academies Reports, 16 (8)
Science communication and public engagement with science have repeatedly been called for in recent years, particularly during the COVID-19 pandemic. Therefore, die Swiss Academies of the Arts and Sciences have set up an expert group to assess the sta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::02a0a814dbf5fb6c8fae010a011ea20e
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/206560/
https://www.zora.uzh.ch/id/eprint/206560/
Autor:
Kovic, Marko1,2,3 markokovic@gmail.com, Füchslin, Tobias1,4
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. May/Jun2018, Vol. 32 Issue 3, p390-400. 11p. 9 Charts, 5 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Füchslin, Tobias
Publikováno v:
Medien & Erziehung. dec2016, Vol. 60 Issue 6, p110-122. 13p.