Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Fòrum 2004"'
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9e8b7af5ca210dfedcf74db99163eb0f
http://hdl.handle.net/2099/7034
http://hdl.handle.net/2099/7034
Autor:
Steegmann Pascual, Cristina
Publikováno v:
Redined, Red de Información Educativa
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte (MECD)
Resumen tomado de la publicación en catalán En este artículo se describe la experiencia docente llevada a cabo en el IES Fòrum 2004 (antiguo IES La Mina) de Sant Adrià de Besós (Barcelona) de incluir el ajedrez como herramienta auxiliar y vehic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::5d0cb8c5741b72f1f06652b452b2efda
http://hdl.handle.net/11162/12131
http://hdl.handle.net/11162/12131
Autor:
Nel·lo, Oriol
Publikováno v:
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Universitat Autònoma de Barcelona
Papers: Regió Metropolitana de Barcelona: Territori, estratègies, planejament; 2002: Núm.: 36 Ciutat compacta, ciutat difusa; p. 105-114
Universitat Autònoma de Barcelona
Papers: Regió Metropolitana de Barcelona: Territori, estratègies, planejament; 2002: Núm.: 36 Ciutat compacta, ciutat difusa; p. 105-114
La regió metropolitana de Barcelona es troba immersa en un triple procés de transformació territorial: la seva extensió sobre un àmbit progressivament més gran, la dispersió de la seva població i activitat i l'especialització funcional i soc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::848b23b77aac1e3d934f70a732546ce6
https://ddd.uab.cat/record/23778
https://ddd.uab.cat/record/23778
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.