Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"F, Khodaverdi"'
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 41, Iss 6, Pp 97-102 (2012)
Background: This study aimed to investigate the relationship between health Related quality of life (HRQOL), motor ability and weight status in children.Methods:Two hundred forty children ages 9-11 yr who were selected via multi stage cluster samplin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5bd07a7f1d342b8b242065818e8067d
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 40, Iss 2, Pp 96-101 (2011)
"nBackground: To determine relationships between healths related quality of life and body mass index in children aged 9-11 years old."nMethods: This cross sectional study was conducted on 240 children 9-11 year olds who were selected via multi stage
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2d77d71d5974b6d9586062bc5c9e462
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health, Vol 41, Iss 6 (2012)
Background: This study aimed to investigate the relationship between health Related quality of life (HRQOL), motor ability and weight status in children. Methods: Two hundred forty children ages 9-11 yr who were selected via multi stage cluster sampl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5144a86bb9f24c879610fff244f5c725
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health
Background: This study aimed to investigate the relationship between health Related quality of life (HRQOL), motor ability and weight status in children. Methods: Two hundred forty children ages 9–11 yr who were selected via multi stage cluster sam
Publikováno v:
Iranian Journal of Public Health
Background: To determine relationships between healths related quality of life and body mass index in children aged 9–11 years old. Methods: This cross sectional study was conducted on 240 children 9–11 year olds who were selected via multi stage
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.