Zobrazeno 1 - 10
of 164
pro vyhledávání: '"F, Farroni"'
Publikováno v:
Dynamic Response and Failure of Composite Materials ISBN: 9783031285462
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d01c2a95f5490b3694216c7cdeef738e
https://doi.org/10.1007/978-3-031-28547-9_27
https://doi.org/10.1007/978-3-031-28547-9_27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
F. Farroni, A. Sakhnevych
Publikováno v:
Simulation Modelling Practice and Theory. 117:102517
The handling behavior of a vehicle is one of its most important properties because of its relation to performance and safety and to its deep link with concepts such as “over-steer” or “under-steer”. Tire–road interaction models play a funda
Background The ultrasound technique, usually based on the transmission mode, is capable of providing the viscoelastic properties of polymers. Further techniques involving pulse-echo methods were also described in literature, but they still exhibit in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::db43f089a1121a14cd03afcb7e44751e
http://hdl.handle.net/11588/852367
http://hdl.handle.net/11588/852367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Knowledge of adherence phenomena in tire/road interaction is a key factor in the automotive field for safety and performance studies. In particular, many developments are focused on innovative tire structures and compounds, able to minimize braking d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3730::1b4228a034876c3746254651a92f5c57
http://hdl.handle.net/11588/695675
http://hdl.handle.net/11588/695675
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.