Zobrazeno 1 - 10
of 238
pro vyhledávání: '"F, Chartier"'
Publikováno v:
Breast, Vol 56, Iss , Pp S37-S38 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/449d984b635e42a7a9f8e8193aa69e35
Autor:
Thomas F. Chartier, Isabelle Dautriche
Publikováno v:
Cognitive Science. 47
Publikováno v:
Open Biology, Vol 8, Iss 10 (2018)
Chemical detection is key to various behaviours in both marine and terrestrial animals. Marine species, though highly diverse, have been underrepresented so far in studies on chemosensory systems, and our knowledge mostly concerns the detection of ai
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/025ada31635747f4a8b98915a49090fb
Simultaneous learning of directional and non-directional stimulus relations in baboons (Papio papio)
Autor:
Thomas F, Chartier, Joël, Fagot
Publikováno v:
Learningbehavior.
While humans exposed to a sequential stimulus pairing A-B are commonly assumed to form a bidirectional mental relation between A and B, evidence that non-human animals can do so is limited. Careful examination of the animal literature suggests possib
Publikováno v:
Breast, Vol 56, Iss, Pp S37-S38 (2021)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N. Chevalier, Beatrice Osumili, Mark Peyrot, Frank J. Snoek, Beth Mitchell, F. Chartier, Erik Spaepen, I. Benabbad
Publikováno v:
Annales d'Endocrinologie. 81:259-260
Objectif Comprendre la gestion des hypoglycemies severes (HS) des personnes ayant un diabete (PAD) et des aidants. Patients et methodes Enquete aupres des PAD et aidants de ≥ 18 ans de 8 pays (octobre 2019 a fevrier 2020). Criteres d’inclusion :
Autor:
Arnaud Rey, Thomas F. Chartier
Publikováno v:
Learning and Behavior
Learning and Behavior, Springer Verlag, 2020, ⟨10.3758/s13420-019-00405-5⟩
Learning and Behavior, Springer Verlag, 2020, 48 (3), pp.279-280. ⟨10.3758/s13420-019-00405-5⟩
Learning and Behavior, 2020, 48 (3), pp.279-280. ⟨10.3758/s13420-019-00405-5⟩
Learning and Behavior, Springer Verlag, 2020, ⟨10.3758/s13420-019-00405-5⟩
Learning and Behavior, Springer Verlag, 2020, 48 (3), pp.279-280. ⟨10.3758/s13420-019-00405-5⟩
Learning and Behavior, 2020, 48 (3), pp.279-280. ⟨10.3758/s13420-019-00405-5⟩
Humans’ ability to create and manipulate symbolic structures far exceeds that of other animals. We hypothesized that this ability rests on an early capacity to use arbitrary signs to represent any mental representation, even as abstract as an algeb
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e238a37eda88ebeef298e3c893c5e58f
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02465668
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02465668
Autor:
Catalano, Chiara, Meslec, Mihaela, Baumann, Nathalie, Aurich, Isabella, Boileau, Jules, F. Chartier, P. Dalix, S. Deramond, P. Laube, A. Lee, Ochsner, Pascal, Pasturel, Marine, M. Soret, Moulherat, Sylvain
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c276583fb0270cea59276b7683ff8bdd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.