Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Ezaki, Kazune"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ushio, Fujikura1 (AUTHOR) ushioat@harbor.kobe-u.ac.jp, Ezaki, Kazune2 (AUTHOR), Horiguchi, Gorou3 (AUTHOR), Seo, Mitsunori4 (AUTHOR), Kanno, Yuri4 (AUTHOR), Kamiya, Yuji4 (AUTHOR), Lenhard, Michael5 (AUTHOR), Tsukaya, Hirokazu2,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS Genetics. 6/25/2020, Vol. 16 Issue 6, p1-17. 17p.
Autor:
Sarath, Emma1 (AUTHOR), Ezaki, Kazune1 (AUTHOR), Sasaki, Takenori2 (AUTHOR), Maekawa, Yu2 (AUTHOR), Sawada, Yuji3 (AUTHOR), Hirai, Masami Yokota3 (AUTHOR), Soejima, Akiko4 (AUTHOR), Tsukaya, Hirokazu1,5 (AUTHOR) tsukaya@bs.s.u-tokyo.ac.jp
Publikováno v:
Annals of Botany. 2/14/2020, Vol. 125 Issue 3, p521-532. 12p.
Autor:
Fujikura, Ushio (AUTHOR), Ezaki, Kazune (AUTHOR), Horiguchi, Gorou (AUTHOR), Seo, Mitsunori (AUTHOR), Kanno, Yuri (AUTHOR), Kamiya, Yuji (AUTHOR), Lenhard, Michael (AUTHOR), Tsukaya, Hirokazu (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS Genetics. 5/19/2023, Vol. 19 Issue 5, p1-2. 2p.
Autor:
NAKAJIMA, Yu1, EZAKI, Kazune, KIKUCHI, Yukiko, MIYATAKE, Hironao, ANDO, Yasunobu, OIDE, Hideyuki, YOKOYAMA, Hiromi, OTONO, Hidetoshi
Publikováno v:
科学技術コミュニケーション. 21:59-75
大学院生出張授業プロジェクト(BAP)は,2008年に発足した学生団体であり,「高校生に研究の 魅力を伝える」「出張授業を全国の大学院生の文化にする」という2つの理念を掲げて活動
Autor:
Kikuchi, Yukiko, Ezaki, Kazune, Nakajima, Yu, Ishikawa, Ryoko, Iyoki, kenta, Shoda, Ayaka, Otono, Hidetoshi
Publikováno v:
科学技術コミュニケーション. 20:3-13
近年,科学者と非科学者がテーブルを囲んで気軽に語り合う「サイエンスカフェ」が日本で広がりつつあり,開催回数・開催場所ともに急激に増加している.それに伴って,サイエンス
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.