Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Eyssel F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mwangi, E., Barakova, Emilia I., Diaz, M.L.Z., Mallofre, A.C., Rauterberg, G.W.M., Kheddar, A., Yoshida, E., Sam Ge, S., Suzuki, K., Cabibihan, J.J., Eyssel, F., He, H.
Publikováno v:
Social Robotics: 9th International Conference, ICSR 2017, Tsukuba, Japan, November 22-24, 2017, Proceedings, 413-422
STARTPAGE=413;ENDPAGE=422;TITLE=Social Robotics
Social Robotics ISBN: 9783319700212
ICSR
STARTPAGE=413;ENDPAGE=422;TITLE=Social Robotics
Social Robotics ISBN: 9783319700212
ICSR
This paper presents a study that examines whether gaze hints provided by a robot tutor influences the behavior of children in a card matching game. In this regard, we conducted a within-subjects experiment, in which children played a card game “Mem
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::55efb38dc08fb1a49ef8048f30f43e06
https://research.tue.nl/nl/publications/965d6526-617d-458b-9349-1bc1d40cde2a
https://research.tue.nl/nl/publications/965d6526-617d-458b-9349-1bc1d40cde2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.