Zobrazeno 1 - 10
of 24 155
pro vyhledávání: '"Eye blinks"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Spontaneous eye blinks are brief closures of both eyelids. The spontaneous eye blink rate (SEBR) exceeds physiological corneal needs and is modulated by emotions and cognitive states, including vigilance and attention, in humans. In several
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b481274fa2084dfd957f94941e7fdd69
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ma, Guo-Rui1,2 (AUTHOR), He, Jia-Xin1 (AUTHOR), Chen, Chun-Hsien2 (AUTHOR), Niu, Ya-Feng1 (AUTHOR) nyf@seu.edu.cn, Zhang, Lan3 (AUTHOR), Zhou, Tian-Yu4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Human-Computer Interaction. 2024, Vol. 39 Issue 5/6, p472-502. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This work proposes a hybrid Brain Computer Interface system for the automation of a wheelchair for the disabled. Herein a working prototype of a BCI-based wheelchair is detailed that can navigate inside a typical home environment with minimum structu
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.11008
Publikováno v:
Journal of Cognition, Vol 7, Iss 1, Pp 14-14 (2024)
Behavioral differences in speed and accuracy between reading familiar and unfamiliar words are well-established in the empirical literature. However, these standard measures of skill proficiency are limited in their ability to capture the moment-to-m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd9f4e2c8d2f42f0a21809b2dc1e2576