Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Extramural education"'
Publikováno v:
e-mentor. 86(4):47-53
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=919162
Autor:
M. A. Babaeva, A. F. Smyk
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 27, Iss 4, Pp 156-166 (2018)
The paper considers the historical aspects of extramural educational activities in Russia and abroad, discusses the evolution of the goals of the Russian system of extramural education: the historical significance of the shift from making up for shor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cef4dc33b3634f1c8e0f999cfb17136e
The article deals with analyzing the methods of advancing unsupervised work of extramural department students on listening comprehension while teaching German as a second foreign language. Advantages and disadvantages of the teaching complex and the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0195051b8af2f8bbbd1377b66c0b676d
The article deals with analyzing the methods of advancing unsupervised work of extramural department students on listening comprehension while teaching German as a second foreign language. Advantages and disadvantages of the teaching complex and the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::421f1da4882fa2c604366ac87fa59848
Autor:
Lawrie, Alexandra P. D.
This thesis considers the teaching of English literature within extramural organisations for adults in England between 1885 and 1910. This challenges the assumption that the beginnings of English as a tertiary-level academic subject can be traced bac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______463::ab454d949b40818126322249ea4a6dff
http://hdl.handle.net/1842/7727
http://hdl.handle.net/1842/7727
This thesis considers the teaching of English literature within extramural organisations for adults in England between 1885 and 1910. This challenges the assumption that the beginnings of English as a tertiary-level academic subject can be traced bac
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.578386
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mentis, Mandia
e-Learning has the potential to radically change the way we teach and learn in higher education, but there is ongoing debate as to what constitutes effective e-learning environments. This study explores the interrelated areas of e-learning technology
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10179/1403
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.