Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Extramural Activities"'
Autor:
Balázs Fajt
Publikováno v:
Studies in Self-Access Learning Journal, Vol 15, Iss 2, Pp 148-171 (2024)
This study investigates the motivation for learning German as a Foreign Language (GFL) of Hungarian secondary school students, in particular, their extramural activities and the impact of these activities on their learning motivation in second langua
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9503d6d56f3349fea10d8bb347e376c3
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 10, Iss 1, Pp 1-20 (2023)
Abstract Mobile-based extramural English (EE) activities, including watching movies, playing digital games, and listening to music outside the classroom, have played an important role in increasing learners' interest in English as a foreign language
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a1317d24aa14a718e404ec6aa252ce5
Publikováno v:
Pacific Accounting Review, 2021, Vol. 33, Issue 3, pp. 257-273.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PAR-09-2020-0137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
N. K. Ivanova, S. Shishkina
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 4, Pp 96-103 (2017)
The paper addresses some vital problems relating to students’ socialization in learning a foreign language at different levels. The authors substantiate the demand for creating an educational environment as integration of teaching, bringing up and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0139a2fa0b6144a59e71a388ee899363
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rosa Alonso Alonso
This paper analyses the effect of out-of-school contact in the acquisition of L2 English in four groups of students belonging to four different educational levels: secondary education (n=38), baccalaurate (n=25), state language schools (n= 32) and un
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::36219fafad272b0a94e8be84aa01ced5
https://hdl.handle.net/10481/83552
https://hdl.handle.net/10481/83552
Autor:
Wilke, Felix
This paper investigates the informal environment that pupils ages 3-12 are a part of while they are not in school and how extramural tools aid their vocabulary learning. According to Sundqvist and Wikström (2016) children today are growing up in a
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mau:diva-62476