Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Extracurricular enrichment"'
Autor:
Ana María Casino-García, María José Llopis-Bueno, María Gloria Gómez-Vivo, Amparo Juan-Grau, Tamar Shuali-Trachtenberg, Lucía I. Llinares-Insa
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The educational inclusion of gifted students requires not only equity but also emotional accessibility and social participation. However, different studies indicate that gifted students constitute a vulnerable group (for example, the incidence of bul
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4bf26ebcb7414bf79f71af370ea837be
Autor:
Amparo Juan-Grau, María José Llopis-Bueno, Ana María Casino-García, Tamar Shuali-Trachtenberg, María Gloria Gómez-Vivo, Lucía I. Llinares-Insa
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
RIUCV. Repositorio de la Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
instname
Frontiers in Psychology
RIUCV. Repositorio de la Universidad Católica de Valencia San Vicente Mártir
instname
Frontiers in Psychology
The educational inclusion of gifted students requires not only equity but also emotional accessibility and social participation. However, different studies indicate that gifted students constitute a vulnerable group (for example, the incidence of bul
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Russo, Wânia Marlene Lopez, Cunha, Fernando Icaro Jorge, Barbosa, Paulo Roberto, Nyland, Joana Josiane Andriotte Oliveira Lima, Polak, Avanilde, Amaral, Rosemeire dos Santos, Silva, Marcela Mary José da, Freitas, Francisca Maria Silva, Pereira, Ailton Leal, Cezar, Claudia Aparecida Antunes
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 11 No. 3; e60011327485
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 3; e60011327485
Research, Society and Development; v. 11 n. 3; e60011327485
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 11 Núm. 3; e60011327485
Research, Society and Development; v. 11 n. 3; e60011327485
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
This article presents the results of an exploratory research, of the case study type, and aimed to understand how relationships between students with High Abilities/Giftedness are built, from the participants' point of view. The context in which the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::dd1a570efaaa9214e25537b7dfe9c005
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/27485
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/27485
Autor:
Gonzalo Mendi, Silvia., Yot, Carmen., Universidad Antonio de Nebrija. Departamento de Educación.
Publikováno v:
Repositorio Nebrija
Universidad de Nebrija
Universidad Nebrija
Universidad de Nebrija
Universidad Nebrija
Trabajo fin de máster. Defendido en 2020. Bibliografía: p. 92 (Según el contador de la aplicación) Introducción ; Estado de la cuestión ; Marco teórico ; Programa de intervención ; Presentación, análisis y discusión de resultados ; Conclus
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::52d8b51af07fb02289fe2458f1accaa9
https://biblioteca.nebrija.es/cgi-bin/repositorio/?TITN=117883
https://biblioteca.nebrija.es/cgi-bin/repositorio/?TITN=117883
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Morales Oliver, Laura
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Els infants amb altes capacitats intel·lectuals són contemplats per la legislació educativa com alumnes que requereixen una atenció de suport educatiu específic. El present treball recull un estudi de cas de dos alumnes amb altes capacitats inte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::7b69090b45ffc67000b13fbcd512dba5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.