Zobrazeno 1 - 10
of 708
pro vyhledávání: '"Extra-curricular sport"'
Publikováno v:
In Psychology of Sport & Exercise 2011 12(4):347-354
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
null Pasha Sh.T.
Publikováno v:
Scientific News of Academy of Physical Education and Sport. 2:75-78
The main purpose of sports is to create conditions and opportunities for all segments of the population, regardless of their physical, mental and material capabilities, especially for schoolchildren to realize their knowledge and skills, thereby achi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
LIU Zhonghua
Publikováno v:
Journal of Capital Institute of Physical Education; May2011, Vol. 23 Issue 3, p259-262, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alcides José Scaglia, Larissa Rafaela Galatti, Humberto M. Carvalho, Carlos E. Gonçalves, Riller Silva Reverdito, Roberto Rodrigues Paes
The present study examined extracurricular sport participation variables and developmental context in relationship to perceived self-efficacy among underserved adolescents. Participants (n ¼ 821, 13.6 1.5 years) completed the Youth Experience in Spo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1aef6bded88728cf3e914e4a636f73b6
https://hdl.handle.net/10316/97370
https://hdl.handle.net/10316/97370
Publikováno v:
Psychology of Sport and Exercise. 12:347-354
Objectives Social anxiety (SA) is characterized by high anxiety in social situations and can be significantly debilitating in its long-term duration. In the case of children it additionally has a negative impact on the child’s social and cognitive