Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"External reviews"'
Autor:
Gunnar Husabø, Einar Hovlid
Publikováno v:
International Journal of Health Policy and Management, Vol 12, Iss Issue 1, Pp 1-3 (2023)
Tama et al offer us an interesting analysis of a piloted regulatory reform that introduced a Joint Health Inspections (JHIs) system in three Kenyan counties. The study highlights key factors facilitating or hindering the implementation of the reform.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86c5a303469647f8812b6579576a7036
Autor:
Xavier, Regina Patrícia de Souza, Quintella, Solange Assunção, Jacinto Junior, Silvio Gentil, Pires, Andreza Maria Lima
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 15; e555101523523
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 15; e555101523523
Research, Society and Development; v. 10 n. 15; e555101523523
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 15; e555101523523
Research, Society and Development; v. 10 n. 15; e555101523523
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Education in Brazil faces some difficulties, and these are reflected in the results of internal and external evaluations. These results show the difficulties that students have in learning and understanding the contents of chemistry. The objective of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::9fd93285d78eaf8e55e70479eb862719
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/23523
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/23523
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UFG
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
Universidade Federal de Goiás (UFG)
instacron:UFG
A partir de um olhar matemático e da atuação como gestora diante das demandas da instituição pública, pretendo demonstrar a necessidade de integração entre as esferas governamentais, a história da administração escolar e os professores e a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::36c344cb2e5bb18927d8ab366cfa3946
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/11848
http://repositorio.bc.ufg.br/tede/handle/tede/11848
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moreira, Renato Simões
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da UERJ
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ)
instacron:UERJ
Submitted by Boris Flegr (boris@uerj.br) on 2021-01-05T21:40:08Z No. of bitstreams: 1 Dissertacao Renato Simoes Moreira.pdf: 7437296 bytes, checksum: 9c43b11352129615cb045333b2cf1886 (MD5) Made available in DSpace on 2021-01-05T21:40:08Z (GMT). No. o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::fa913f662272c90be262d611959b0093
http://www.bdtd.uerj.br/handle/1/10263
http://www.bdtd.uerj.br/handle/1/10263
Autor:
Faria, Taciana de Lisboa
Publikováno v:
Repositório Institucional da UFSUniversidade Federal de SergipeUFS.
Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior - CAPES
Research indicates that environmental and biological factors are directly related to the child's school performance. Therefore, this study aimed to tailor a performance test
Research indicates that environmental and biological factors are directly related to the child's school performance. Therefore, this study aimed to tailor a performance test
Externí odkaz:
http://ri.ufs.br/jspui/handle/riufs/7322
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.