Zobrazeno 1 - 10
of 411
pro vyhledávání: '"External evaluation of schools"'
Publikováno v:
Ensaio, Vol 30, Iss 116, Pp 644-668 (2022)
Teaching has traditionally been a solitary profession. However, both because of the growing awareness of the complexity of teaching and the emergence of a notion of curriculum based on transversal competences, teachers’ collaborative work is curren
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d79d8444130a4d4282e8ae8d2f7851f3
Publikováno v:
TEME: Casopis za Društvene Nauke. Jul-Sep2023, Vol. 47 Issue 3, p527-542. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Educação Especial, Vol 31, Iss 63 (2018)
This article aims to describe the External Evaluation of Schools in Portugal through a brief framework of this system based on the guidelines of the European educational policies, in a logic of reciprocity between the national and transnational level
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6c5a8c4b132d40a2a0e1dd8b21d0580c
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives / Archivos Analíticos de Políticas Educativas / Arquivos Analíticos de Políticas Educativas; 8/23/2021, Vol. 29 Issue 106-108, p1-27, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
New modes of global educational governance are affecting contemporary education (Gulson, Lewis, Lingard, Lubienski, Takayama, & Webb, 2017). Educational evaluation is one example of how the global agenda discourses are significant to national context
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______307::8b99c4ab2981e6c0be14cf5d01fdb382
https://hdl.handle.net/1822/83627
https://hdl.handle.net/1822/83627