Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Exporting experience"'
Autor:
Yaghoub Hossainee, Javad MirJahanMard
Publikováno v:
تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 1, Iss 1, Pp 155-180 (2011)
Abstract Information and communication technology (ICT) has intensively affected the quality and quantity of competition among companies in their accessibility to the markets of other countries during the last two decades. The basic question that ev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/189e9990ba45401d9c60419cf0df52b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Y. Hosseini, S. J. Mirjahanmard
Publikováno v:
تحقیقات بازار یابی نوین, Vol 1, Iss 1 (2011)
Information and communication technology (ICT) has intensively affected the quality and quantity of competition among companies in their accessibility to the markets of other countries during the last two decades. The basic question that every compan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57a9da5907ed4a418b09227e84d34390